Xiaolin Showdown

Wojna o Xiaolin

#1 2007-06-09 16:40:12

Omi Heylinu

Administrator

Zarejestrowany: 2007-06-09
Posty: 9
Punktów :   

wu do wyboru dla nowo zarejestrowanych

1. Trzy tonowa tunika - trzy tonowa zbroja

3. Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.

4.Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.

5. Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.

6. JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.

7. Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.

8. Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela.

9. Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.

10. Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.

11. Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.

12. Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.

13. Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.

14. Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.

15. Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.

16. Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.

17. Ogon Węża – wiecznie poruszające się Shen Gong Wu, które potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę

* Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.

* Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.

* Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie.

* Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać.

* Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.

* Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko.

* Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.

* Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes.

* Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami.

* Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi.

* Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.

* Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.

* Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.

* Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki.

* Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie.

* Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe.

* Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt.

* Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela.

* Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.

* Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana.

* Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem.

* Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą.

* Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę.

* Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu.

* Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami.

* Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy.

* Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd.

* Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.

* Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.

* Odwracające Rio – przemienia przedmiot w jego pierwotny wygląd

* Cięcie Cienia – tworzy cholo-klony

* Atom Kuzusu – rosczepia atomy

* Króliczek Denshi – ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością

* Mrówki Majtkówki – sprawie że wroga wszystko swędzi

* Armatni Miotacz – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje

* Bary Mikado – zwiększe muskulature

- Kocie Oko – zwiększa i daje moc ognia (kimiko)

- Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru (rajmondo)

- Wróble strzały - wruble które się palą i wybuchają

- Osterze nebuli - jak ostrze zawieruchy wali wiatrem


Zły smok: Żywiołów
Szengongwu: Wudai Wufu Water, Fontanna Wiedzy, Orłoskop, Grzebień kondora, Kocie Oko, Czar Kajijn, Skarb Ślepego Szermieża, Sfera Yun, Yoyo Ying-Yang
Kasa: 500
Wygrane Walki: 0
Przegrane Walki: 0

Offline

 

#2 2007-06-12 23:17:26

Raimundo Pedros

Administrator

Zarejestrowany: 2007-06-08
Posty: 2
Punktów :   

Re: wu do wyboru dla nowo zarejestrowanych

ja złote pazury tygrysa,ogon węża,ostrze zawieruchy,opończa cieni,ciecie cienia, łapka ju ju,bary mikado,jet botsu,czarny zuk,mrówki majtkówki

Offline

 

#3 2007-12-27 11:17:31

jakubwitt

Smok w trakcie szkolenia

Zarejestrowany: 2007-12-27
Posty: 1
Punktów :   

Re: wu do wyboru dla nowo zarejestrowanych

Omi Heylinu napisał:

1. Trzy tonowa tunika - trzy tonowa zbroja

3. Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.

4.Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.

5. Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.

6. JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.

7. Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, i umiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.

8. Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela.

9. Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.

10. Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.

11. Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.

12. Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.

13. Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.

14. Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.

15. Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.

16. Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.

17. Ogon Węża – wiecznie poruszające się Shen Gong Wu, które potrafi przenikać przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę

* Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.

* Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.

* Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie.

* Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać.

* Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.

* Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko.

* Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.

* Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes.

* Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami.

* Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi.

* Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.

* Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.

* Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.

* Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki.

* Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie.

* Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe.

* Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt.

* Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela.

* Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.

* Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana.

* Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem.

* Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą.

* Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę.

* Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu.

* Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami.

* Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy.

* Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd.

* Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.

* Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.

* Odwracające Rio – przemienia przedmiot w jego pierwotny wygląd

* Cięcie Cienia – tworzy cholo-klony

* Atom Kuzusu – rosczepia atomy

* Króliczek Denshi – ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością

* Mrówki Majtkówki – sprawie że wroga wszystko swędzi

* Armatni Miotacz – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje

* Bary Mikado – zwiększe muskulature

- Kocie Oko – zwiększa i daje moc ognia (kimiko)

- Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru (rajmondo)

- Wróble strzały - wruble które się palą i wybuchają

- Osterze nebuli - jak ostrze zawieruchy wali wiatrem

- byk długorogi- wspomaga moc ziemi

Offline

 

#4 2008-07-12 19:52:12

omi smok wody

Smok w trakcie szkolenia

Zarejestrowany: 2008-07-12
Posty: 1
Punktów :   

Re: wu do wyboru dla nowo zarejestrowanych

ja chce  Pięść Tebigonga i Złote Pazury Tygrysa

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl